söndag 4 december 2011

Söndag

Ja, då var det söndag idag. Jag vaknade då arvid skulle iväg på gymmet vid halv 11, somnade om och klev upp kring 12 ungefär. Är fortfarande jättetrött och skulle kunna sova någon timme till. Längtar tills jag ska sova för natten!

Jag får I N T E försova mig imorgon!!! Åh, blir så arg på mig själv. På tisdag ska jag på möte igen och sen körlektion. Och på tisdag är det dessutom den 6december, då är det 3år sen mamma lämnade oss :'( det gör ont av bara tanken och jag har drömt mardrömmar om att hon fortfarande lever och att jag träffade henne och hon sa att alla bara sagt att hon gått bort bara för att se hur jag reagerade. När jag kramar henne i drömmen och hon håller om mig så känns det så verkligt, just då vill jag aldrig vakna. Men när jag väl gör det så är det ingen där.... Saknar dig otroligt mycket mamma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar