måndag 17 oktober 2011

hipp hipp hurra

Grattis på jag!! :-D Det känns som alla andra gånger man fyllt år, förutom att jag fick champagne idag, suuuupergott. Alla gäster kom kring 17-tiden, vi åt lite förtugg och drack champagne, sedan åt vi smörgåstårta, vilket jag älskar. Jag fick presentkort på Hemtex 500kr, Pentik 500kr, Åhléns 900kr, så fick jag även iitaala(?) tallrikar och massor mer, jag tackar så hjärligt för alla presenter och alla gratulationer som jag fått idag, helt galet :-)

Jag är proppmätt, ligger i soffan och ser på tv och inväntar att Arvid ska sluta jobbet vid 21.. Då ska jag möta upp honom på affären så ska vi inhandla något gott. Jag är dessutom jättetrött, så det ska bli skönt att bädda ner sig i sängen. Om 3 dagar kommer syster!!!!

Bjuder på några ego-bilder! Enjoy!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar