fredag 28 oktober 2011

Jag klarade det!

Oj vilken dag det har varit idag, det vill jag lova! Slutade kring 11, gick in till stan med Bettan där vi mötte upp Julia. Vi åt på Max så vi fick energi till att slösa pengar. Köpte mig mycket fint och nu måste jag låta kortet vila, för nu ekar det i plånboken, hehe hoppsan! Köpte mig ett par höga jeans från vero moda, 2linnen från jc, 1linne och 2par leggings från bikbok, 2par örhängen från glitter, puder från kicks, sen fick det bli hål i örat också, nice! Men jag gjorde bara ett i höger öra, duktiga jag. Jag gjorde mina första hål i öronen väldigt sent, gick i 6an, så jag var faktiskt lite nervös ;-)

Men iallafall, jag och älsklingen kom hem till honom för ett litet tag sedan. Vi har varit på bio ikväll och såg pranormal activity 3, förvänta er inte så mycket utav den. Men jävligt läskig, var rädd under heeela filmen.

Ser ni mitt fina hål i örat? Taget direkt efter, svullet och rött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar