söndag 25 september 2011

Duschad & Fräsch

Nu är jag som en ny människa! Visst är det skönt att man känner sig så ren och ny efter en dusch/bad? Jag älskar den känslan, speciellt när man är ny-duschad OCH när man har renbäddat sängen så lägger man sig för att sova, herregud. Jaja, vad har ni gjort idag? - Själv har jag suttit och tittat på "ensam mamma söker" och städat lite i köket och sen bara tagit det lugnt och filosoferat.. En lugn söndag helt enkelt.

Arvid slutar på lite mindre än 1 timme, så jag ska börja göra mig klar för att bege mig och möta upp han när han slutat och promenera till han. Jag måste plugga ikväll också, både teori & historia, har prov i historia på fredag, spännande!

Ser ni hur slitet mitt hår är när det har torkat och inga produkter eller något i ... måste klippas, snarast!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar