söndag 25 september 2011

Tråkiga söndag

Som vanligt är söndagar så otroligt tråkiga.. Men iallafall så klev jag upp då Arvid gick till jobbet kring 09.30 sen dess har jag suttit och tittat på tv och ska koka mig kaffe strax för att sen städa lite, fixa disken och duscha, efter det beger jag mig till hem till Arvid tror jag? Eller om jag åker hem tillsammans med Arvid när han slutar senare? Jag vet faktiskt inte hur jag ska göra, det får vänta och se.

Och på tisdag har jag min första körlektion med körskolan, åh herrejisses vad jag är nervös, mår superilla bara jag börjar tänka på det, usch! Sen så fyller ju min syster Sandra 26 år också, så det kanske blir att åka dit på tisdag, måste höra med henne hur hon tänkt. Nä, nu vill huvudet ha kaffe!!

Bild från i somras.

1 kommentar:

  1. hade glömt att Sannis fyller år! Hon blir ju gammal ;D Åh förresten, du har ju kört med pappa så det går säkert bra med körskoleläraren med :)
    PUSS PÅ REJ!

    SvaraRadera