fredag 16 september 2011

Lista

VEM

Vem är i rummet med dig? Ingen alls faktiskt
Vem fick du senaste sms av? Arvid
Vem tänker du på nu? Syster lisas bebismage såklart, hihi ^^
Vem pratade du senast i telefon med? John
Vems hus var du senast i? Sandra & Thomas
Vem önskar du var med dig nu? mammaVem är din favoritsläkting? Farmor & Moster Seija

VAR
Var är din mobiltelefon? Bredvid mig
Var handlar du mest? Vero Moda, Carlings och H&M
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Från MQ
Var åkte du senast bil? Ute med svärmor snabbt för att guida Arvids mommo.

VAD


Vad åt du senast? Gott & Blandat
Vad drack du senast? Kaffe
Vad är det för färg på dina byxor? Jeans-färgade jeans?
Vad är den närmaste saken som är blå? Blockljus, lypsyler
Vad har du på fötterna? Sockor
Vad är din favorit färg? Lila, limegrönt, svart, brunt, vitt, grått, aprikos osv..
Vilken film såg du senast? Shooter
Vad hör du just nu? John som går omkring

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? såklart
Hånglat på en bio? Ja
Hånglat i skogen? Aa
Tyckt att din kusin är het? Haha, när jag var liten så tyckte jag det.
Sovit naken? Gör det ibland.
Kört över hastighetengränsen? haha ja
Målat om ditt rum? Ja, när jag var liten gillade jag att måla om mitt rum med kritor.
Dansat framför en spegel? Jodå
Fått hicka? ja, och det gör jävligt ont
Stulit pengar från en kompis? Nej
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Ja
Varit i slagsmål? jo
Smugit ur ditt hus? När man var liten gjorde jag det hela tiden, det var sååå spännande
Haft känslor för någon som inte känt desamma? jo
Älskar eller saknar någon nu? Både och.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar