söndag 27 november 2011

Första Advent!

Då var det första advent, det hade jag dock glömt bort eller inte ens tänkt på .. Jag känner verkligen julstämningar inom mig och ute .. Vars är snön? Bara den är under julafton så är jag nöjd, sen klarar jag mig utan. Men man är ju så van att få snö redan i oktober som förra året, då var det snö på min födelsedag!

Men igår då. Jag, svärmor & svärfar åkte iväg till Anton & Izabella på en mycket trevlig glöggkväll. Vi blev kvar sist av alla, haha. Men trevligt var det och jag längtar redan till första advent nästa år igen ;-)
Ska ta mig en tripp på stan och se om jag hittar något fina saker till lägenheten, spännande!


För er som har försökt nå mig under helgen, så har min mobil varit utan batteri och laddaren har varit hemma och jag har varit hos älsklingen hela helgen och har inte orkat gå hem bara för att ladda mobilen. Men nu håller den på att laddas och just nu bombas jag av sms, haha..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar