måndag 7 november 2011

Trötter

Oj vad jag är trött!! Men fick inte ta och sova efter skolan för Arvid, för annars skulle jag inte somna inatt. Eftersom vi båda ska lägga oss tidigt för vi ska upp före tusan imorgon.
Men när Arvid gick in i sovrummet och såg lite Pirates medans jag såg på "halv 8 hos mig" i tv-rummet, så när jag gick in där så låg den filuren och sov, så jag kastade mig på honom och väckte honom. Inte sova här inte haha!

Nu ser jag "ensam mamma söker", sen blir det väl att gosa ner oss i soffan tillsammans och se "hardest prision". Kanske tillomed somnar i smyg i älsklingens famn, skulle inte vara så dumt.. Längtar tills jag ska bädda ner mig i sängen. Imorgon är det en kort dag, som tur är. Börjar 08.15-11.00. Kanske ska träffa syster imorgon, beroende på om hon ska jobba eller inte. Men vi får se. 
Åh, måste tömma diskmaskinen sen och fylla på nytt. Små-plocka lite i köket och tv-rummet sen. Att det ALLTID ska hamna saker framme .... förstår inte ...

En nyvaken Therese!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar