tisdag 15 november 2011

Du får göra som du vill

Hallå! Tidigare idag tog jag den lilla kraften jag hade och tog mig iväg till Linda för lite prat och vi delade även en pizza på det, trevligt. Blev sen en sväng för att övningsköra. Men nu är jag helt slut och ligger redan i sängen hos älsklingen. Imorgon är det praktik om jag orkar ta mig upp, vågar inte lova det längre. Får så dåligt samvete då jag sjukanmäler mig från praktiken. För jag älskar att vara där, blir så glad av mina söta gamlingar. Men jag har ingen ork längre till att kliva upp och sover istället hela dagen och går och lägger mig tidigt på kvällen.
Nu måste jag gå och tvätta ansiktet och borsta tänderna, sen blir det godnatt för min del. Ska ta och läsa lite i min bok som jag fått låna av svärmor :-)

Skenet bedrar ;-) hahaha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar