torsdag 10 november 2011

Sånt är livet

Go'kväll, vad gör alla en kylig "kväll" som denna? Själv har jag precis gjort mig klar för att krypa ner i sängen. Har haft ont i huvudet hela dagen, och framåt kvällarna så känns det verkligen som att någon knådar ihop hjärnan, ungefär som när man knådar när man ska göra chokladbollar. Får dessutom feber och frossa när jag kommit hem efter jag har varit iväg. Det kommer när jag kommit hem och landat, om ni förstår uttrycket? That's life!

Imorgon blir det en kort dag på skolan iallafall, slutar 11.20. Förhoppningsvis blir det att övningsköra med pappsen imorgon då han är ledig. Ska även sätta igång med träningen igen. Hade ju planerat att sätta igång redan förra veckan då lovet startade men oturligt nog drog jag på mig en förkylning, så typiskt! Men som alla miljontals gånger som jag sagt att jag ska börja äta mer hälsosammare och ersätta allt små-ätande av godis och kakor under dagen så fort jag blir sugen så ska det ersättas med frukt eller liknande. Men vi får ju se om jag lyckas....

Här äter jag en fet portion!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar