måndag 7 november 2011

Natti Natti

Nu äntligen ska vi sova, det ska bli sååå skönt! Ett plus för att jag har sovmorgon till 11.20 imorgon också. När Arvid slutade så gick jag och mötte upp honom på hemmakväll där vi hyrde "True Grit" och massor med godis blev det, vi båda åt så mycket att vi började må illa, haha. Men jag har inte ätit godis på länge så jag frossade i mig med glädje. Filmen i övrigt var väldigt bra! Vi började sen se en annan film som heter "Open Range", men vi orkade inte se klart hela eftersom Arvid ska upp tidigt till jobbet imorgon, så den får vi fortsätta se någon annan dag. Kanske imorgon?

Ja, då startar skolan imorgon .. Lovet har varit lugnt och skönt, precis vad jag behövde! Jag har tagit en dag i taget och ska fortsätta göra det, eller försöka åtminstone. Ska ta och lägga undan datorn nu. Sov gott allesammans!

1 kommentar:

  1. Kikar in och lämnar ett spår efter mig!
    Hoppas du får sova gott i natt!

    SvaraRadera