söndag 6 november 2011

mycket koffein

oooopsi, vet inte hur många koppar kaffe jag har druckit idag. Men många är det, tappade räkningen vid 5 .. Men huvudet mår bra nu iallafall! Tog just min sista kopp kaffe, men nu har det kallnat. Glömde helt bort kaffet när jag förtrollades av Jeffrey Campbell's underbara skor, och ojdå, råkade visst klicka hem ett par. MEN det gjorde mig mycket gladare, kändes att det behövdes en dag som denna. Som jag längtat efter att kunna köpa ett par såna skor, och nu äntligen, då plånboken klarar det!

Ska byta kläder från mjukiskläder till finare kläder, eller ja .. mer vardagskläder, Arvid slutar snart så då ska jag gå och möta honom. Måste fixa håret också, ser helt galet ut haha.

Här får ni en bild på mina 2 söta muggar som jag köpte här under veckan, visst är dem söta? Perfekt att dricka kaffe ur. Har även hittat massa fina muggar och glas på www.RoyalDesign.se .. Ska beställa därifrån då jag får råd. Skorna kostar ju en förmögenhet. haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar