torsdag 17 november 2011

Lista

Snodde denna lista från Izabella, tack så mycket! ;-)

1. Hur gammal är du om fem år? 23 bast!
2. Vem var den sista du träffade? Arvid & Linda
3. Hur lång är du? 157, hihi..
4. Vilken var den senaste film du sett? "en häxa i familjen" NOSTALGI!
5. Vem ringde du senast? Pappa
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "underbart att umgås igen istället för att bara ses en snabbis då vi ska sola, haha" - till Linda
7. Var är dagens planer? Dem är redan gjorda. Och det var att gå till v-centralen och plugga
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms, såklart.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma? Snart 3 år sedan ....
11. Vilken ögonfärg har du? Brun/grön/gula
12. När vaknade du idag? 10.30
13. Har du någon gång hittat en katt? Massor, tog hem alla "hemlösa" katter när jag var liten och köpte mat och tog hand om dem.. Mamma gillade inte det, men det var ju så synd om dem "hemlösa" katterna, haha!
14. Vilken är din favoritplats? Sängen, gosh!
15. Vilken plats föredrar du minst? Kyrkan
16. Var tror du att du befinner dig om tio år?  Om 10år är jag 2barns-mamma, med en varm och välkomnande lägenheten, sambo, hund och är barnmorska!
17. Vad skrämde dig som barn? Att mista min mamma.
18. Vem fick dig att skratta senast? Linda
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan
22. Hur många kuddar har du i sängen? Massa, men sover med 2
23. Hur många landskap har du bott i? Bara norrbotten, sköna kalla luleå
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Say whaaat?
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor
26. Är du social? Ja, jag har mina stunder.
27. Vilken är din favoritglass? Geischa-glassen
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Dela med familjen, lägga undan till Emmy, spara och shoppa.
29. Tycker du om Kinamat? SÅ underbart gott!
30. Tycker du om kaffe? Jag älskar kaffe
31. Vad dricker du till frukost? Kaffe eller mjölk, eller kaffe MED mjölk ;)
32. Sover du på någon särskild sida? Måste vända mig åt båda hållen innan jag kan somna, sover på mage.
33. Kan du spela poker? Ja
34. Tycker du om att mysa? Såklart jag gör!
35. Är du en beroendemänniska? Oh yes!
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Zac Efron(?) han fyller år samma... Och Foki!
37. Vill du ha barn? Självklart, det jag drömmer om.
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nope
40. Föredrar du havet eller en pool? Pool
41. Vad spenderar du helst pengar på? Skor, kläder, smink.
42. Äger du dyra smycken? Nja..
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Plopp
45. Vem är den roligaste människan du känner? Bettan & julia, fyfan så sjuka dem är.
46. Välj ett ärr på din kropp? Den under min läpp, blev hundbiten som liten...
47. Vad har du för ringsignal? Nån från Iphonen.
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja, en t-shirt som det står "krama mig" på.. haha.
49. Flirtar du mycket? Jo!
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Hemma, innan Lulekalaset 2011
51. Kan du byta olja på bilen? Jo det kan jag. Men det tar sin tid.
52. Har du fått fortkörningsböter? nej.
53. Vilken var den senaste bok du läste? "Den andra kvinnan"
54. Läser du dagstidningen? Jo det gör jag.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nope
56. Dansar du i bilen? Hela tiden.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Rix fm
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Engelska-uppgift.
59. När var du i kyrkan senast? i Augusti, morfars begravning..
60. Vilka personer utmanar du? Dem som vill :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar