måndag 28 november 2011

Samma gamla vanliga

Tog mig inte upp till föreläsningen, men den var säkert inge viktig. Nog fattar väl en sund människa att man inte kör onykter? Sunt förnuft kallar jag det!

Ja, då var det samma gamla vanliga med att inte orka kliva upp och samma gamla vanliga med att inte få sova något inatt heller. Och inte gick det att få tröst hos älsklingen heller när man försökte att få liv i människan... Så där låg jag, less & förbannad och kände hur dem timmarna som jag kunde fått sova bara flög iväg! Så idag är jag som ett vandrande lik helt enkelt. Piggnar säkert till senare efter några koppar kaffe. När jag slutat så gör jag Linda & hennes mamma sällskap till dollarstore osv! :-)

Juste, jag har ju köpt ett par jeans för ett tag sen, glömde helt bort. Men jag bjuder på en kass bild på dem tills jag fixat en bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar